Дзюба Маргарита Ігорівна
Доцент кафедри,
кандидат педагогічних наук
Викладання навчальних дисциплін
- Кредит і банківська справа
- Міжнародні економічні відносини
- Міжнародні фінанси
- Теорія міжнародних економічних відносин
Освітня кваліфікація
Хмельницький національний університет, 2009 р.
Спеціальність: міжнародні економічні відносини,
Кваліфікація: магістр з міжнародних економічних відносин, перекладач.
Хмельницький національний університет, 2009 р.
Спеціальність: фінанси,
Кваліфікація: спеціаліст з фінансів
Кандидат педагогічних наук, 2021 р.
Тема дисертації: «Професійна підготовка бакалаврів з міжнародних відносин в університетах Великої Британії».
Старший викладач кафедри міжнародних економічних відносин з 2013 р.
Начальник відділу по роботі з іноземними студентами з 2018 р.
Основні наукові праці автора
- Lesia Hrytsyna, Olena Kharun, Marharyta Dziuba Comparative analysis of the customs regulation of vehicle import in the G20 countries // Baltic Journal of Economic Studies. – Vol 5, No 1 (2019). – p.48-53
- Dziuba, M., Vasylkivskyi, D., Matiukh, S. (2019). International logistics development in the globalization of the world economy. Monograph. Actual problems of modern science.
- Dziuba, M., Matiukh, S. (2017). Development features of national economic space in the context of globalization. Monograph. Actual problems of modern science.
- Дзюба, М. І. (2021). Зміст освітніх програм професійної підготовки бакалаврів міжнародних відносин в університетах Великої Британії. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 1 (105), 306–317.
- Dziuba, M. (2021). Preparation of future specialists in international relations: experience of Great Britain. Proceedings of the 8th International scientific and practical conference «European scientific discussions». Rome, Italy. Retrieved from https://sci-conf.com.ua/wp-content/uploads/2021/06/EUROPEAN-SCIENTIFIC-DISCUSSIONS-20-22.06.2021.pdf .
- Dziuba, M. (2021). Methodical principles of a bachelor’s degree in international relations at UK universities. Comparative Professional Pedagogy, 11 (1), 7–13.